Fredag.

God eftermiddag!

Kom nyss hem, men ska snart iväg igen. men jag passar på att slänga in ett snabbt inlägg innan jag drar iväg en snabbis igen.
Har ju som sagt varit med Jenny i skolan idag, så jag sumpade min sovmorgon. fast det gör inget, jag hade trevligt. Så nyss har vi kommit hem till mig för att snart åka iväg till teatern, eller ska skjutsa jenny dit (som vanligt), sedan efter det ska vi kolla på film och ha det mys hemma hos henne :) Passar perfa en fredagskväll som denna när man är trött och sliten. Förresten ska jag till mamma idag också, ska vara där i helgen. Mycket mysigt!

Okej, klockan börjar närma sig 18.00 och hennes teater börjar då, så jag ska väl börja runda av detta inlägg och börja klä på mig varma kläder, för nu ska vi ut i höstkylan igen, *burr*! Men ni får ha en jättehärlig kväll så hörs vi.

pussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0