Fredag.

Hejhej. Sitter i skolan och har näthandel. Idag ska vi lämna in den där skissen som jag satt och gjorde hela eftermiddagen och kvällen igår och det har jag gjort nu. Så idag blir det inlämning, kul! Jag vill bara att denna dag ska ta slut så man kan få åka hem och känna att det är lov, pizza på det blire!

Idag blir det inte en sådan jobbig dag. Alla dagar är lugna om man inte har IV-val, för då blir dagarna extremt jobbigt. men idag blire inget IV-val. Har småföretagande, praktisk marknadsgföring och sedan någon lektion till som jag inte minns vad det är. höh.

Nu ska vi börja med något nytt på näthandeln så jag ska väl sluta att skriva och istället koncentera mig på denna lektion. Hörs sen!

pussi 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0