Fredag.

Denna veckodag har jag längtat till hela vecka. Och nu är det änsligen fredag. Dem är så jäkla bra på något sätt. Jag älskar helt enkelt fredagar, och lördagar. Fast fredagar kommer först.
Jag är nu hemma från skolan. Jag har nyss gjort pajdeg till pappa och Brittmarie och nu håller jag på och packar till mamma som jag ska till i helgen. Ska bli skönt! Jag är trött och ska sova en stund när jag kommer hem till mamma. Annars i helgen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, jag ska umgås med Sofia en sväng i alla fall. Sedan får vi se om jag hinner umgås med Jenny, det skulle vara rooligt. Jag behöver dig!

Usch fy, nu kommer det till det här packandet. Men jag har kommit på att jag inte behöver ha med mig så mycket saker därför att jag blir ju inte borta så länge. Det är tråkigt att packa och tråkigt att packa upp, men det är ju sånt man måste göra ibland.

Måste sätta lite fart nu, men vi kanske hörs senare alla gulliga. Ha en bra kväll!











Haha, bilder från skolan med mina älskade vänner =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

synd att bilderna blir sådär konstiga :S :O Jag behöver dig också martina :) <3

Postat av: Majk

jättefin bild på dig martina!

2008-10-19 @ 18:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0