Fin höstdag.

Goddagens!
Idag ska jag på dop, min syster på 14 bast är tvungen att döpa sig annars får hon inte konfirmera sig. Synd för henne, kul för mig! Jaja. annars vad gör jag en dag som denna? Har pluggat på näthandel som ska vara inlämnat före lovet, så måste köra på lite nu. Sedan har jag fixat med Psykosocialt arbete som ska vara klart imorgon och som ska redovisas i grupp. Mmm, kul! Jag får ta det med en nypa salt för snart är det LOOOOV!
Och som en bra start på detta lov så ska jag på lördag åka hem till Jenny som är hemma själv med sin syster så ska vi laga mat och ha det allmänt nice. Det kommer bli braoo! 

Nu ska jag drao och hitt på nåt kul, för sen ska jag på dop! deni.. Vi hörs sen va? hare så bra tills dess hörni:)

pussi

                              
                                                                                     PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0