Fenito..

Nu är jag klar med näthandel och nu är det Fenito med plugget för en vecka eller sådär. SOFT! Nu behöver jag inte tänka mer på det. Nu lägger jag det bakom mig och blickar framåt.
 
Imorgon är det fredag, alltså sista dagen på denna vecka. Sedan är det helg, och lov för den delen! Det blir väl inte at göra så mycket speciellt i helgen mer än att jag ska umgås med Jenny på Lördag, hennes lillesyster skulle vist inte vara hemma så då blir det Jenny och jag då. Men det är ju lika trevligt det! Det är dopkalas på lördag också eller vad man ska kalla det. I stället för att ha det sent på en onsdagskväll som inte är så nödvändigt så ska vi ta det nu på lörsag istället, och min kära lilla syster kommer att få en massa doppresenter precis som jag fick. Kul. Det är väl de som händer på lördag. Just ja, imorgon ska jag umgås med Sofia också. Vi ska göra något riktigt kul. Det var riktigt länge sedan man gjorde något kul, så man får ju hoppas på att vi är påhittiga denna gång...

Teven är det som gäller nu, sedan ska jag sova! Har dock sovmorgon imorgon. Men kan vara bra att komma i säng i tid för de. But we will see vad som händer!

pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0