En mysig fredagkväll.

Hej!
ikväll är jag väldigt flottig. Det dryper fett om mig.
Jag ligger i Sofias säng och tittar på när hon målar tånaglarna. Det är mycket roande, sitter här och njuter av lukten från tånaglar. Det låter väl mumsigt? Tånaglar på en fredag, de hade man ju hoppats väldigt hårt på. Tänk att tånaglar kan göra en fredagkväll så perfektomento!

Funderar på vad man ska göra här näst. Något galet skulle ju sitta bra, men vet inte om vi har ork till det. Knappt så vi kunde pallra oss till affären som ligger ett stenkast bort. Ja, viket tragiskt liv. Vi kommer nog på något att göra, meb vad det blir får vi allt se. Det är en annan femma!!

Imorgon kommer i alla fall farmor och syster Malena för att vi ska bara piroger, MUMS! Älskar dem. De är alldeles speciella. Det är mos i dem. Smakar gudomligt gott!

Jag ber om ursäkt för denna sjuka blogg ikväll. Men är så uttråkad denna kväll och sedan är jag på dryghumör. Fast nej förresten, uttåkad är jag inte för jag sitter ju hemma hos min älskade Sodia. Du är bäst, i loove you!

Nej men gud. Nu får man ju reda på vem som åker ur idol! Måste se de. Hörs imorgon alla vänner! Ha en bra kväll.

pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0