En helt vanlig lördag.

Hallå där. Sitter här en helt vanlig lördag och lodar framför datorn med Sofia. Vi har inte så mycket annat för oss. Har tagit en kopp kaffe och chillat lite. Läsit en tidning och ätit godis. Ja, så som lördagar brukar se ut. Skulle egentligen åkt till Jenny idag, men min moppe krånglar och mamma hade ingen lust att skjutsa. Men vi ska umgås i veckan, det har vi lovat varandra, min lille gulleplutt och jag.
Man kanske ska ta ett glas vin och känna sig lite vuxen för en gångs skull. Ett glas vitt vin. Fast vi får se hur vi gör med den saken. Nu ska jag kila. Vi hörs imorgon gamle blogg!

pussi

Kommentarer
Postat av: dess

hallå!! jag kan inte läsa din blogg för alla reklamgrejer är ivägen :S

2008-10-20 @ 12:03:50
URL: http://desirehaettman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0