happyface

Jag vet inte vad jag ska skriva om i bloggen nu. Just nu så står faktiskt min tankeverksamhet helt still. Den har somnat för dagen. Gått och lagt sig! Jag känner också att just nu så skulle sömn betyda väldigt mycket för mig. Men engelskan, ENGELSKAN Martina FÖRFAN! Sätt fart, rappa på!! Jag vet ju att jag skulle plugga istället gör jag en massa annat. Martina, Martina, Martina. Shame on you. Nej, men ska jag vara ärlig så känner jag mig säker på engelskan (så säger jag bara, sedan går det skit på provet). Fast det är nog inte en dålig idé att plugga lite till så att man blir riktigt säker på engelskan som man så gärna pluggar. Jag ska ta mig i kragen och plugga lite nu innan jag somnar på denna osköna stol. Eller nej, det är nog ingen risk att man somnar på denna hårda stol, känns som en trästol fastän det är en datastol och datastolar brukar väl vara ganska mjuka?!?

För övrigt så har jag nyss kommit ur duschen. Kollade på det där programet S.O.S Familj. Det var bra. Vilken familj, typiska tonårsgirls som bara tjaffsar och bråkar med sin familj. Jag känner igen mig i det där. Men dem tiderna är förbi för länge sedan, höh. Och nu när vi ändå pratar om TV-program så ska jag ta och berätta att på Tosdag mina vänner, då ska jag vara med på tv. Både Jennys familjjag kommer att vara med på "du är vad du äter". Coolt va? Det tycker jag är asgrymt i alla fall. Men kolla då om ni har lust med det kanske, kan bli riktigt intressant.. Jag skiter i plugget nu! Min hjärna är inte i funktion och jag ska sova nu. Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: jenny frank

Alexandra också :D Och andra Alexandra, och Sofie, och Jocke och Wilma :D hahaha

2008-10-15 @ 10:30:51
URL: http://www.jennyjohanssonfrank.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0