Då var det äntligen överstökat!

Nu har jag kommit hem. Intervjuen tog inte mer än 5 minuter. Haha, jag som hade förberett mig och trott att den skulle vara minst en halvtimme. Men tydligen inte. Och det var väl bra med tanke på att jag hatar att stå och prata inför folk som jag inte känner. Men det kändes inte så farligt ändå, och det var riktigt skönt att känna så...
Det gick i alla fall mycket bra och han sade att han tyckte att jag verkade trevlig och att han skulle höra av sig senare i veckan. Det var nämligen så att han hade 3 stycken till intervjuer nu efter mig. Och han sade att han skulle välja ut 2 stycken av alla 4.. Man får väl hoppas på det bästa! Nåja, nog pratat om det. Jag ska i alla fall ha mobilen till hands var eviga minut denna vecka, det kan ni skriva upp.

Nu ska jag plugga litegranna, jag kom på att jag har flera prov tills i veckan. Eller 2 prov och 2 inlämningar. Uscha!! Det tycker vi inte om heller. Men kör på bara!

hörs gott folk, ha en trevlig söndag! Det ska jag ha.

pussi 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0