Ben&Jerry.. MMM

Har tryckt i mig en hel B&J cheescake Brownie ikväll. Eller inte riktigt, familjen fick smaka också och de typ älskade det. Eller pappa gjorde det i alla fall far han åt upp min sista. Haha. Fast det gjorde inget för jag har ändå ätit upp nästan en hel burk, alltså en halv liter, det är hemskt, men det är så himmelskt gott, går knappt att motstå! Någon mer än jag som tycker B&J är en greate taste?
Men känner att jag måste dra ner på gottissakerna nu eftersom det blivit lite mycket på sista tiden.
Känns bra nu för jag har börjat skriva på både svenskan och psykosocialt arbete. Sofia ska få hjälpa mig med att kolla igenom lite så att det ser bra ut och så.
Annars har det varit en soft dag, pluggat lite som sagt umgåts med Sofia. Och snart ska jag bums i säng för jag börjar klockan 08.00 imorgon, och det är ju tråkigt men det roliga är ju att vi slutar klockan 09.40 direkt efter Psyksocialt arbete. Då blir det hem och plugga och sedan iväg för pillrenas skull. Snart är det fredag och det ska bli lika skönt som vanligt om inte skönare!? Fast ser verkligen inte fram emot nästa vecka, så helgen kan typ stanna på lördag eller något. haha! Nej, men nästa vecka är det fullt upp som sagt..

Sängen nästa, är alldeles för trött för att sitta här framför dumburken och inte göra någonting.. ni alla får sova så gott så syns vi ju imorgon igen. Godnatt och sov gott!

pussi


                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0