A big day...

Jag kom nyss in. Har skjutsat hem Jenny för hon ska på brottarträning senare och jag ska ju också iväg på ett spännande möte. Nu ska jag snart slänga mig i duschen för jag fryster som satan, och jag hatar att frysa, det är bland det värsta jag vet. Sen kanske jag kollar på någon film eller så ska jag plugga lite granna för jag har prov på tisdag och i nuläget så fattar jag ingenting av det, vi har prov i praktisk marknadsföring. Men det ska nog gå bra ska ni se. :)

Nä, nu börjar jag bli allt för nervös. Jag ska gå och duscha nu, sedan lägga mig och kolla på en film i min varma sköna säng. Vi hörs senare.

pussi


Kommentarer
Postat av: Söderlund

Tito Beldrán har tidigare under veckan fälts för de två våldtäkter som han utsatt två små flickor för under 2000-talet. Han har dömts till 2,5 års fängelse och Söderlund dissar nu straffet som denna föredetta operasångaren har fälts till. Hur tycker och tänker du i ämnet? Nu har du chansen att delta i ett av dagens diskussionsämne som handlar om detta, i en av de absolut snabbast växande blogghemsidorna just nu.



Tack på förhand och ha en fortsatt riktigt trevlig söndag!

2008-10-12 @ 13:44:34
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0