071008 skolan!

Hej! Jag sitter nu i skolan och har en Näthandel B lektion, så himla drygt och jag förstår verkligen ingenting. Eller en liten knutta men inte mycket alls. Hemskt att man ska vara så dålig i skolan, hah! Men jag har ju som sagt inte skolhuvud för fem öre, alla kan ju inte ha de ju!
Det är bara början på denna oändligt långa dag, och jag är hungrig. Efter denna lektion har vi Svenska sedan är det lunch, tack för det! Det behöve jag, för jag hann inte med frukosten idag. Valde istället att ligga kvar lite extra i sängen, det är det nog värt.

Jag har en tendens att alltid när jag ska sätta mig vid någon dator som är i skolan eller hemma hos någon annan att jag sätter mig vid någon dator som antingen är är trasig på någon eller några tangenter eller så är det något annat fel som gör att det jag skriver blir helt fucked up. Haha, på denna dator var det någon som hade bytt plats på tangenterna E och R. Det var ju lite roligt, så jag fick sitta och trassla med det halva lektionen. Någon som trodde att den var rolig, men i själva verkar var den personen inte rolig för fem öre. Well well.

Ska väl fortsätta nu, vi slutar snart och då är det dags för svenska. Vi ska börja något nytt tror jag eftersom vi redovisade vårat intervjuarbete förra gången. Hoppas för guds skulle att det blir något roligt så att man kan se fram emot svenskatimmarna. Vi hörs när vi kommer hem!

pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0