Ute i sista sekund.

Ja, jag har ju inte precis varit så flexibel idag när det gäller datorn i alla fall. Men jag tänkte slänga in ett blogginlägg nu när jag ändå sitter här framför datorn.
Idag har jag gjort allt och ingenting känns det som. jag har städat, käkat glass, handlat med mamma och umgåts med Felicis och Sofia. Det var roligt. Vi hade en massa skojjigheter för oss, alltid lika roligt! Tack för denna kväll.
Annars har jag väl inte gjort så mycket idag. Mest tagit det lungt. Det har ju vart ganska fint väder idag, soligt fast blåsigt men om jag inte såg fel så stog det 12 plusgrader på termometern, kan det stämma? Ja det vet man aldrig, fint var det i alla fall.
Är det lika fint väder imorgon så ska jag tvinga ut min kära mor på en härlig promenad, det skulle vara skönt nu medans det är riktig höstväder vill säga. Tråkigt sen när det blir grått och trist ute, usch vad tråkigt det är. men så är det ju, what to do liksom?!

Nej, om jag skulle börja avrunda och tänka på refrängen som man brukar säga. Skulle vara skönt att lögga sig lite tidigare än igår, fast det finns ju så mycket kul att göra här på datorn, men vi får se vad som händer. Ni får ha det så bra, och ta hand om er!

pussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0