träna träna träna..

Jag befinner mig nu hos Sofia. as usual! Jag har ätit en mandarin och känt mig nyttig. För en gång skulle så gick man till affären utan att komma ut med något gottis som godis. Det känns riktigt bra!
Vi har kollat lite olika kostråd, haha! Fan vad fjantigt det låter, men känner att man måste börja ändra sin kostvana lite va, typ mer frukt, äta riktig frukost och äta mat regelbundet istället för lite då och då. Jaja, får väl ta tag i det där så småning om!
Jag fick nyss ett ryck och började att cykla som en galning på Sofias träningscykel som står här inne i rummert, sex minuter cyklade jag. Ointressant att veta, men jag känner att medan Sofia sitter i sin säng och räknar matte så är jag tvungen att göra någonting också. Okej, då tänker säkert ni:"men varför kan inte du hjälpa henne då?" men ni förstår, jag förstår mig inte på Matte C så värst mycket har jag förstått. Klarar jag knappt av matte A så är det ju knappast troligt att jag förstår Matte C.  Nog om det. Nu ska jag i alla fall gå och göra henne sällskap och sedan ska jag väl bege mig hem snart. Börjar klockan 08.00 imorgon tyvärr. Men jag ska nog allt greja det där, trots att jag inte riktigt gillar att stiga upp sådär tidigt. Well. ha en bra kväll!

Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0