Torsdag.

Hejhej, hur är det med er idag då? Med mig är de utmärkt. Fick en sovmorgon till 10.00 idag. Den var välbehövd. Sedan gick jag till skolan och hade en lektion klockan 13.20, svenska. Vi hade uppsatsprov eller vad man ska säga, och det gick cäl helt okej bara de att när jag hade skrivit alldeles för många ord (man skulle skriva en uppsats med 200-400 ord) då fick jag skriva om den. Jag hade ungefär 20 minuter på mig så jag fick stressa, men jag han klart precis i tid så det var ju tursamt.

Nu sitter jag här hemma och har precis pluggat på småföretagande, måste ta en paus för att sedan fortsätta. Imorgon är det fredag också och jag har absolut inga planer inför helgen. Ska till mamma i alla fall, det är den helgen. Var ett tag sedan man var där. Annars vet jag faktiskt inte.

Förresten har jag hämtat ut min mobil idag också. Jag lämnade ju in den på lagning pga. att knapparna var helt spruckna och mellanslagstangenten funkade inte men nu är det fixat. Dock funkar inte mellanslagstangenten så jag ska lämna in den igen, dåligt att dem inte lagade den! Men det får vänta ett tag för jag orkar inte springa där varje dag. Men måste ju i alla fall göra det inom 2 år, för det är ju så länge som garantin håller sig. 

Nu ska jag kolla på tv sedan ska jag fortsätta att plugga. 

pussi 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0