Torsdag, ledig.

Jag ligger i sängen och är slö. Har nyss läst bok och druckit en kopp kaffe. Eftersom jag är ledig idag har jag inte så mycket att göra, så jag ska snart gå upp och duscha och fixa i ordning mig. Ska in till stan med Sofia efter lunch, men ska inte spendera några pengar har jag bestämt mig för. Måste hålla i mina pengar om dem ska räcka denna månad. Jag längtar till december månad för då är det både julafton och min födelsedag. Det är typ det ända jag tycker är positivt med vintern, nej men snön är väl också rätt mysig!

Jag kom inte hem från Sofia förän runt halv 12 igår, tiden bara rann iväg. Men vi hade ju faktiskt en intressant konversation om Obama att genomföra, så jag har ju i alla fall något att skylla på. Politik har aldrig varit min grej, men det här tycker jag var riktigt intressant, huh! Kanske ska bli mer insatt i politiken ändå, för det kanske ändå är något för mig? hah.

Just nu lyssnar jag i alla fall på Coldplay - fix you, den är grymt bra. Jag brukar inte tycka att denna sortens musik faller mig i smaken, men det här är den enda låten som har gjort det.

Om man skulle ta och klä på sig då, klockan är ju ändå halv 12. Eller man kanske skulle ta och åka in till stan med pyamasen på? Undra hur folket skulle reagera? Well, ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0