Torsdag

Hejhej, vilken seg dag detta har varit. Plus att jag har varit så jävulens trött idag. Usch. Nu är jag i alla fall hemma, och har nyss kollat klart på en film. "Streetkings", dålig film. Och nu blir det till att plugga lite Näthandel B, har prov i morgon i det. Och jag har inte pluggat ett skit, så det kanske är på tiden att jag gör det nu. Men jag läste igenom häftet en gång igår tror jag, och då fattade jag absolut ingenting. Men ska väl ta och sätta igång så att det sätter sig i hjärnan någon gång.
Fast först så ska jag äta pannkakor, älskade pannkakor!

Har faktiskt inte så mycket mer att skriva nu.. Inget som jag kommer på i nuläget.

Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0