Tog fel på tiden.

Nu har jag setat här i skolan i ungefär 1 och en halv timme. Jag trodde vi började klockan 09.40 som vanligt, men vi började vist 11.00. Vist kan man ta fel på tiden ibland, och det är ju så jävla segt att bara sitta och vänta. Klantigt martina, klantligt! Haha, jag är världstrött och kunde sovit en timme längre. Att jag inte tänkte på de, lite smått irriterande, men what to do? Nu är jag ju redan här.

Idag är det Onsdag, vi har bara mentortid och engelska. Inte så många lektioner, så det är ju skönt! Slutar klockan 13.20 om jag inte är helt ute och cyklar, men det tror jag inte.
Igår kollade jag på film. My summer of love eller något, så jävla sämst! Den ska ni inte se, hah!

Men nu ska jag kila. Ska börja gå mot skåpet och hämta prylarna. Men vi hörs!

Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0