Måndag.

Tja. Jag sitter här och lyssnar på lite musik och har för en stund sedan duschat. Jag funderar på om jag ska plugga lite Inköp&varuhantering snart, skulle behövas!

Idag slutade jag ungefär klockan 10.50 efter en timmes boxning. Var alldeles slut i kroppen. Jag och Dessi gick i alla fall och åt, sedan gick vi ner på stan. Dessi köpte ett par coola skor och en assnygg vit klänning, nice! Sedan tog jag tåget hem klockan 13.15 och när jag kommit till stationen i Hallsta så cyklade jag hem till mamma för att käka lite mat osv. Det var egentligen tänkt att vi skulle kolla på en lägenhet men det skulle inte bli förän klockan 19.00 och jag kände att tiden inte räckte till, så jag åkte hem till pappa.

Så nu sitter jag här och är alldeles trött, ikväll ska jag sova tidigt för dte är en lång dag imorgon. Plus att vi på psykosocialt arbete ska besöka ett dagis och ställa ungefär 30 frågor om dagismiljön osv, kulkul! Jag och mina polers vet ju knappt vart vi ska vara någonstans, och det är ju en jäkligt bra början! Nej, men vi får helt enkelt se hur det går imorgon. Det visar ju sig.

Martina

Kommentarer
Postat av: Anonym

hörruduu det är måndag idag ;)

2008-11-24 @ 19:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0