Tisdag, skolan.

Godmorgon. Jag sitter just nu i skolan och har precis börjar min näthandelslektion. Jag är trött och höll på att inte komma upp ur sängen idag. Jag skulle hellre legat kvar i sängen och sovit bort hela dagen, men nej. Det går ju inte. Har ju en lång och härlig skoldag framför mig idag.

Idag går jag i alla fall i skolan till 17.00, lång jävla dagjävel, sedan ska jag hemoch plugga engelska, för jag har prov imorgon i Verbkonstruktioner. Det är jättekul! Sedan ska jag sova, efter denna dag kommer jag vara helt död, sedan är det bara sköna dagar kvar iskolan. Tack och lov!

Nu ska jag arbete annars blir det som vanligt ingenting gjort här och det blir ju inte så bra. Resulterar i att jag kommer att hamna efter.

pussi 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0