Tisdag...

Jävla skitdag. Har varit trött hela dagen, och det bidrar till att jag blir sur men det kan även bli så att jag skrattar sjukt jäkla mycket. Idag har det varit lite blandat. I skolan var jag övertrött och skrattade för de minsta kändes det som. Det blev ju inte bättre av att ens jävla syster snor kläder som jag har sagt till henne om 79000 gånger om att hon inte ska göra, men hon fattar ju fanimej ingenting. Ibland kan hon vara så jävla jobbig, då hatar jag henne mest av allt! Som nu, idag!

Jag har inte ätit sedan 11 i skolan och jag är svinhungrig, varför går jag inte och tar något att äta? Nej, för att jag inte orkar, hah dåligt!
Vi hade svenskaredovisning och svenskainlämning idag, det gick inte så värst bra för mig. Inte redovisningen i alla fall, nu har jag bara småföretagande-prov på fredag som sägs vara sju jävla svårt, är ganska många sidor att läsa på. Men jag får väl göra så gott jag kan. Det är inget ämne som direkt inresserar mig!

Imorgon är det onsdag och det är inte alls jobbiga dagar kvar i skolan denna vecka. På torsdag börjar jag klockan 13.20 också därför att vi inte har någon psykosocialt arbete.

Mat nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0