Sunday.

God eftermiddag!

Hur står det till med er då? Med mig är det bra. Jag är så glad för att snön typ har ösit ner idag, stora och vackra flingor. Dock så har det slutat nu, och det är ju lite tråkigt. Men man får ju hoppas att det inte äär den sista snön som faller, det tror jag inte det är heller.
Idag sov jag till kanske 12.00, det var skönt att sova ut. Jag gick upp och åt frukost kollade lite på teve och pratade med mamma. Sedan har jag väl inte gjort så mycket. Jag sitter här vid datorn och lyssnar lite på musik och funderar på om jag ska slänga mig i duschen och sedan åka hem till pappa och plugga, och eventuellt övningsköra. Har lite smått ångest över pluggandet, har engelskaprov på tisdag. Men jag får ta igen det ikväll och imorgon.
Ikväll blir det chill och plugg och imorgon blir det box i skolan igen, och jag satsar på en sju jävla träningsvärk som förra gången.

Jag tror jag ska duscha nu i alla fall, för jag är lite frysen. Hörs lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0