stan hela dan...

Hallo.

Jag är alldeles slut i hela kroppen. Känns som om jag gått på stan hela dagen idag, fast det är ju inte sant. Iofs har jag gått på stan, men inte allt för länge. Hm, jaja! Kanske är träningverk?

Hur som helst så har jag i alla fall varit in till stan idag med Sofia. Fär träffade vi på Anna och vi kikade efter farsdagpresenter och sedan satte vi oss och fikade. Jag tog en stor och då menar jag en grymt stor och god chokladboll och kaffe. Smakade jäkligt bra, fast chokladbollen var rätt så mastig. Men vad gör det? Den var ju god. Sedan åkte Anna hem, så fortsatte vi kolla på farsdagpresent, men ingenting hittades. Istället kom Sofia hem med en rödaktig sjal, den var jättesnygg! Älskar när man får ett sånt där utbrott då man känner att man verkligen måste köpa med något klädesplagg eller något annat hem, sedan 5 minuter efter man köpt saken så får man världens ångest. Det är sånt jag lever med, hah! Härligt är det!

Vad har jag annars gjort idag? Jo, jag har plockat av vinteräpplena från vårat äppelträd och lindat in dem i papper så att dem ska hålla sig över vintern, dem är otroligt goda. Roligt var det!

Vi tog i alla fall 18.15-tåget hem, nu sitter jag här i min säng och har ätit lite mat och ska snart läsa lite i min favoritbok, bättre än så kan det inte bli! Så jag ska helt enkelt spendera denna torsdagskväll i min säng framför en bok. Sen i morgon är det skola som gäller. Sista dagen, fredag, det gillar vi! På återseende.

Kommentarer
Postat av: vitto

hahahahahahaha Linda in äpplen i papper? Hhahahahahahaha :D

2008-11-07 @ 22:40:27
URL: http://victoriabuletic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0