Söndag

Hejhej, hur mår ni idag då? Jag mår utmärkt. Har inte bloggar på en hel evighet känns det som. Sist jag bloggade var igår innan jag drog till Jenny. Och sedan dess så har jag inte bloggat.

Har haft fullt upp idag. Det är ju fars dag så Malena och hennes kille kom hit och vi fikade osv och hade det trevligt. Jag gav pappa två stycken trisslotter varav en vann han faktiskt 25 kronor på. Det är bra! haha. men det var i alla fall trevligt då jag inte träffar dem så ofta.

Och sen har jag faktiskt köpt en vinterjacka idag, eller pappa köpte en åt mig. En mörkblå northbrook, ganska stor fast den är asskön! Tack papi. Den var välbehövlig måste jag säga.
Nu sitter jag här och tittar på "sanningens ögonblick" vilka människor det finns alltså. Haha, jag skulle aldrig ställa upp på att vara med i de programmet. Men roligt att se vad folk svarar på de där frågorna. Helt sjuka frågor är det, ja det finns säkert många som kollar på det. Jag ör nog inte ensam om det!

Nu ska jag fortsätta att kolla på sanningens ögonblick sedan måste jag läsa ut min bok, det är sån tur bara några få sidor kvar sedan slipper jag den usla boken. Nu är nog Linda rosing med på sanningens ögonblick för bruden som satt där nu hoppade av. Men vi hörs imorgon, det blir sängen så fort som möjligt idag. Ta hand om er!

pussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0