Onsdag.

Redan onsdag, skönt. Imorgon är jag faktiskt ledig, undra vad man ska hitta på då?! Egentligen så är lediga dagar så jäkla sega för det finns inget att göra, alla kompisar går ju i skolan på dagarna. Fast det finns ju en fördel och det är att man får sova hur länge man vill, det är riktigt soft!
Måste ju plugga satan imorgon också, så det är bra att jag har en ledig dag imorgon! Micket micket bra!

Idag hade jag bara 2 lektioner, sedan slutade jag klockan 13.00. Då kilade jag ner till stan med Desiré, vi kollade lite på stan. Och jag kollade efter en vinterjacka, men jag hittar ingen...surt, får väl leta vidare någon annan dag. För jag var så trött och orkade somnade nästan på tåget hem, helt slut!
Nu är jag i alla fall hemma, jag ska nog träffa en kompis lite senare, om jag orkar! Jag har ändå inget annat för mig. Skulle egentligen behöva läsa ut den där förbannade boken, men vafan. Den är så seeeeeeg...
Men måste tyvärr ta saken i mina händer och läsa klart den...

Men först ska jag dricka coffee och äta något. hörs!

pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0