Back to school

Nu har jag ätit och packat upp väskorna. Det gick ganska fort ändå jue, fast jag skyndade mig en aning för det är ju så tråkigt att packa upp som jag sa i förra inlägget. Well well, nu har jag i alla fall gjort det, skönt!

Fyfan vilken gangstatripp vi gjorde till Norrköping, wohoow!! Det var mycket roligt och deffinitivt skönt att komma från Hallsta en sväng. Vi gjorde allt möjligt. Vi kollade på bio, shoppade, provade peruker, åt, lekte med småbarn, kollade på tv, spelade ett roligt paketspel och massa annat. Det var i alla fall skoj, vi kunde omöjligt ha missat någonting? Det här var i alla fall en sak som jag sett fram emot väldigt länge så det var ju roligt att det verkligen blev av... Det är ju synd att man börjar skolan imorgon och att man inte kan få en vecka till med lov, it sucks! Men vad ska man göra? Det är ju BARA 49 dagar kvar eller vad Jenny sa tills det är julavslutning i skolan, hur skönt låter inte det liksom! Jag längtar som bara den, det får vara min nästa höjdpunkt, för vad jag vet har jag väl inget annat att se fram emot förutom min födelsedag som är den 16:de december. Annars är det bara julavslutningen den 19:de... Ett tag kvar men det går undan!

Klockan är nu kvart över 7 och jag sitter och vätar på att "ensam mamma söker" ska börja, sedan efter det ska jag sova.. Jag är trött, har åkit tåg hela dagen höll jag nästan på att säga. Nej, men trött är jag, så sömn behöver jag för att jag ska orka med skolan imorgon..dock ingen lång dag, men kan behöva sova tidigt ändå för just nu vill jag bara sova.. Men får inte missa "ensam mamma söker". 

Nu ska jag prata lite med familjen, får se vad dem har att säga. Eller rättare sagt, dem undrar nog vad jag har att säga. Hah, tack för "helgen" Jennu, you know, nu är vi real gangstah babe, hahaha!!

pussi 



Kommentarer
Postat av: Jenny

äh, jag har vart gangstah hela mitt liv :) Men du är hjärtligt välkommen in i det farliga livet hörru. HJÄRTLIGT!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0