Måndag

Hejhej. Nu är det en ny vecka. Och snart är det jul. Och jag fyller år om mindre än en månad, jag längtar faktiskt grymt mycket. Då vill jag göra något kuuul!
Första dagen i skolan gick i alla fall snabbt. Hade bara en engslaklektion och jympa. På jumpan så hade vi box, eller ja dem som ville fick ha boxning annars fick man välja att gymma, att ha volleyboll eller något annat, kommer inte riktigt ihåg vad det fanns att välja mellan. Men det var roligt med box i alla fall, fast det var jobbigt. Men det är ju de det ska vara annars är det ju ingen vits med det, höh!
Nu är jag i alla fall helt slut. Jag har precis ätit och snackat med Sofia i telen, hon är i skolan. Jag ska alldeles strax hoppa in i duschen för jag har ju inte ens duschat efter boxen så det måste jag göra. Eftersom jumpa är våran sista lektion på måndagar så känns det bättre och smidigare att ta sitt pick och pack och åka hem och duscha istället. Så det ska bli skönt att ta en dosch. Nu får jag duscha hur länge jag vill också för nu är jag hemma själv, haha. Annars när familjen är hemma brukar det bli ett jäkla gnäll när man duschar

Lite senare ska jag åka hem till Sofia och baka torrfia och kolla på film, haha där var jag väl lite trixig? "P.S I love you" blir det nog kanske. Tills hon kommer hem ska jag väl plugga och kanske hinner jag kolla på någon film. Ja det visar sig.

Nu ska jag duscha, bäst att ta vara på tiden nu när man är själv hemma. Ha det bra!

pussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0