Måndag!

Hejhalå. Idag var det första dagen i skolan efter lovet, det var väl ganska skönt att komma tillbaka fast jag har hellre lov. Men det kommer ju fler lov. Men nu får vi lägga lovet bakom oss och fokusera på skolan istället, måste klara det här nu innan jul då vi får våra julbetyg. Och det vore ju förargligt om jag inte får gofkänt i någon kurs. Men det ska gå bra, jag vet att det kommer att gå bra. Jag måste bara tänka positivt och göra mitt bästa.

Idag så käkade jag på subway efter skolan med Sandra. Vi slutade klockan 11.00 och jag höll på att hungra ihjäl, så det vart subway. När vi hade käkat klart så åkte Sandra hem och medans jag väntade på att tåget skulle gå så kilade jag in på Cubus och kikade lite. Jag kom ut därifrån med en blommig klänning, jag tyckte om den så det var därför jag köpte den, hah ja för jag skulle väl inte köpa ett plagg som jag tyckte var fult, eller?!, jaja, jag köpte en klänning sedan åkte jag hem med tåget som gick 12.15. Nu är jag hemma och jag gör inte så mycket mer än att jag sitter här och latar mig. Har man inget plugg så går det ju bra att sitta här, och man får väl passa på nu när man inte har något plugg. Men lugn bara lugn, det kommer!!

Jävla Sofia, hon slutar inte förän klockan 16.50, vilka jävla dagar hon får genomgå. Men hon ä ju inte ensam om det. Det finns faktiskt dagar då jag går till 5. Imorgon till exempel. Mmm, längtar redan dit!

Nu när jag kom på att jag faktiskt går från 08.10-17.00 imorgon så känner jag att veckan kan dra åt helvete. Blä! Nej, nu ska jag göra kaffe! Kanske inte ska överdriva allt för mycket, men vafasiken. Finns inga värre dagar. Men vi tar oss igenom den dagen också. Nu till kaffet, vi hörs senare! Ta hand om er.

pussi


                               Ska man satsa på en bj ikväll kanske? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0