Lördag

Hejhej. Hur är det med er idag då? Med mig är det strålande, tror jag, hah! Jag sitter här i vardagsrummet och tittar både på teve och på datorn, på tv är det "stjärnor på is", kulkul! Har inte så mycket annat för mig.

Nyss åkte min syster och hennes kille hem, dem har varit här och käkat och så. Det var mycket trevligt må jag säga. Mycket skratt, haha!
Så nu sitter jag här i min ensamhet och har allmänt tråkigt, vad ska jag göra? Jag funderar på att sätta på en film. Jag började att kolla på "A walt to remember", men sedan kom min syster så jag kände att jag var tvungen att stänga av och vara lite social. Så jag kom inte alls långt på filmen. Jag torr jag ska fortsätta se på den sen. Sedan laddade jag ner någon film som hete "La Zona", den verkade bra. Vi får se!

Oj, nu är det ju "Tack gode gud" de måste jag se. Får bli en film efter de, kul kul kul! Ha en bra kväll, för de ska jag ha, haha eller inte!

Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0