Jag utnyttjar håltimmatimmarna i skolan

Tja. Sitter i skolan och har en lång och dryg håltimme. Har nyss ätit och det serverades kycklingschnitsel. Dock fanns det lite snuskigheter i min och paulas mat men de ska vi inte ta upp nu..
Jag är verkligen snortrött idag, tröttare än vanligt. Helt otroligt. Jag som tyckte att jag gick och lade mig ganska tidigt igår, och tycker då att det borde resultera i att jag är pigg som en nötkärna idag eller vad man brukar säga. Men nejnej, inte de heller.
Annars rullar livet på som vanligt. Sova, äta, skola, plugga, äta, sova sedan ska man dö också. haha!  Så är det...
Så här sitter jag och bloggar. Imorgon är det fredag också, det ska bli skönt med helg. Måste säga att denna vecka har gått otroligt fort, ovanligt fort faktiskt. Nästan så man inte har hängt med i skolan ju. Dagarna bara flyger förbi och snart är jullovet här också, inte nog med det. Min födelsedag! How wonderful.. nej om man skulle ta och utnyttja håltimmarna här i skolan och plugga lite till provet imorgon.

Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0