Inspirerande musik.

Jag sitter här i sängen och lyssnar på lite inspirerande musik. Amy Mcdonald, har fastnat vid de låten, den är ju grymt bra! Men det finns risk för att jag tröttnar på den snart för jag och Sofia lyssnade sönder den igår, hah! Men what to do?

Tillbringade fredagskvällen igår hemma hos Sofia, vi kollade lite på idol och lyssnade på musik. Ja ni läste säkert gårdagens inlägg, haha! Det var i alla fall mycket roligt. Stackaren får tillbringa sin lördag i skolan, hur roligt är det? Håll ut babylito, snart slutar du! (hon slutar klockan 14.00)

Det luktar hamburgare, så snart ska jag väl snart klä på mig riktiga kläder och dra mig till köksbordet. Fan vad äcklig jag känner mig. Klockan är snart ett och jag ligger i sängen med persiennerna nerdragna, datorn i knät och med pyamasen på, men jag hoppas pappa köpte nytt schampoo när han var och handlade så att jag kan duscha. Sist jag duschade var flaskan nästan tomm. Ja men det fixar sig nog!

Nu blir det lunch sedan får vi se om jag övningskör, det beror på vad pappa har för planer på eftermiddagen. Annars ska jag umgås med Jennyponken. Det blir toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0