Imorgon ska jag till mamma.

Imorgon är det en speciellt dag, nämligen fredag! Nej jag skoja bara. Det är en helt vanlig fredag imorgon, inget speciellt med det. Imorgon är det mammahelg igen, som vanligt så ska det bli jätteroligt att åka dit, så mysigt.
Jag ska tvinga henne att vi ska bara lussebullar. För nu har jag gått förbi pressbyrån på tågstationen dag in och dag ut och känt lukten av dem där nedrans lussebullarna hur länge som helt. Nu får det vara nog, nu vill jag göra lussebullar så jag kan äta dem och känna mig nöjd. Tänk er en färsk och mjuk lussebulle att tugga på. MUMS!


Imorgon får man pengar. Men dum som jag är så sade jag åt min pappa att jag inte ville ha pengarna förän på måndag. Vad tänkte du Martina? Haha. Jo, jag tänkte att om jag får pengarna på måndag istället så sparar jag ju in dem längre. Alltså jag gör inte av med dem lika snabbt. Men vad ska jag leva på i helgen kom jag på strax efter det. Well well, nu är det sagt. Jag får stå ut tills på måndag eftersom jag är så osmart.

Kaffe på de här, fast då kanske man får svårt att sova. Inte bra inte bra! Tror jag skippar kaffet och tar en kopp te istället, andra koppen för dagen faktiskt. Har blivit något som jag dricker varje dag nu. Jag dricker någon smak som heter Novemberblandning, den är faktiskt jättegod. Nej som sagt.... en kopp te var det ju.

Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0