Idag har jag namnsdag, Martina!

Yäyä, idag har jag namnsdag, två stycken till och med. Martin och Martina. Haha, nä inte Martin. Men Martina har jag namnsdag på i alla fall, soft med namnsdag, inte alltid man har det. Okej, det känns som om jag tar det här med namnsdagar lite för seriöst. Tagga ner lite kanske?!

Jag kom på att jag glömt släcka min fönsterlampa innan jag lade mig i sängen. Och nu orkar jag inte gå upp och släcka den, så den får helt enkelt vara på, hur dumt det än ser ut.
Skolan då. Vi hade box på jumpan, svinjobbigt men roligt! Hoppas på träningsverk imorgon om inte redan ikväll. Älskar att ha det för då känner man att man gjort nytta. Bra Martina, bra!

Nudå, vad händer nu? Jo, jag ska plugga klart det sista på svenskan som sedan ska redovisas och lämnas in imorgon. Sedan kommer Sofia kanske över och vi ska käka gottisgodis oh kolla på "Step up 2", bättre än så kan det inte bli. Men vi får se hur det blir. Hon ska ju som sagt kolla på en soffa idag och sedan skulle hon plugga lite så vi får se hur det hinns osv.

pussi

             




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0