Hey there.

Hur äre fatt med er? Lever ni? Jag lever i alla fall. Och med mig är det utmärkt bortsett från det att jag fryser sjukt mycket och att jag är grymt jävla trött. Men what to do liksom? Livet går vidare för de.
Jag har nyss gjort klart Svenskan och psykosocialt arbete som ska vara inne imorgon. På svenskan är det en uppgift om när man var liten, några frågor som man skulle fråga sina föräldrar om eller om man viste dem själv. I alla fall, dem skulle besvaras på något sätt. I psykosocialt arbete är det ett konstigt jävla arbete som jag inte kan förklara hur man ska göra. Men tråkigt är det, som vanligt när det gäller detta ämne! Längtar tills den 9:onde då vi ska ha gruppuppgift för då får man arbete hemma då behöver man inte komma på lektionerna, det gäller i alla fall fram till jul. det är ju chill!

Vad händer nu då? Inte så mycket kan jag tro, jag ska alldeles strax äta. Sedan ska jag ta en sväng förbi Sofia och softa litegranna. Härligt!

Annars så är veckan lugn. Jag har två lugna skoldagar framför mig. Imorgon har jag bara två lektioner, men med en gryyyyymt jävla seg håltimme på fyra timmar, kan inte bli segare. Vore ju schyst om dem kunde flytta ihop lektionerna så dem blir efter varandra på något sätt, men icke sa nicke!

Lite mat i magen nu då, de skulle ju inte sitta fel för jag är faktiskt hungrig, hörsdå!

Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0