hej och hå.

Vad gör ni en onsdagkväll som denna? Själv sitter jag här i min varma säng med en massa doftljus runtom mig. Jag tyckte att det var omysigt i mitt rum så jag tänkte piffa till det lite extra, och det gjorde jag ju rätt i. För nu luktar det underbart i mitt rum och det är varmt och skönt. Fast nu ser jag att två ljus håller på och smälta så snart ligger det väl stearin över hela bordet här bredvid mig, men jag orkar inte hämta något att ställa dem på så jag får blåsa ut dem när de väl rinner över... eh, jag är ju då bra osmart! Haha

Har i alla fall pluggat litegranna, det gick väl bra tills den stunden då jag kom på att jag ville se mysteriet på greveholm. De programmet eller filmen eller vad det nu är var grymt länge sedan som man tittade på, jag älskar det. hah! så jag håller på och laddar ner de just nu, går bra segt mene de tar sin lilla tid. Det gäller att ha tålamod och vänta. Det har gått ungefär  procent av 100 så de är snart klart ska ni se... nu skulle min kära storasyster vara här. Hon är ett precis lika stort fan av mysteriet på greveholm som jag.. undra om man ska ringa och berätta!

well. ska gå och ta mig lite kvällskäk nu. Sedan ska jag kolla på kära mysteriet på greveholm.. om den har hunnit blivit färdigladdad.. Usch vad dåligt samvete jag har nu. Jag gör och planerar bara en massa andra onödiga saker som jag ska göra som jag ej borde göra och som inte är nödvändiga.. buhuu!

Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0