Fredag den 28 November

Hejhej där ute i vårvädret. Haha, vad fult de där lät. I vårvädret, så är det mitt i November och det är vinter typ. Fast det kan man ju inte tro, det är ju plusgrader och all snö har smältit bort. Det känns som rena rama vårvädret ju. Men nu på kvällen blev det lite kyligare.

Jag befinner mig just nu hos mamma. Jag kom nyss hit. Ska alldeles strax hoppa in i duschen och sedan ska jag åka hem till Sofia där vi åker vidare till Anna.. trevlans vettu!
Jag ska alldeles strax smsa pappa och säga att han ska slänga över lite pengar ändå, för jag kommer nog inte klara mig. Jag känner det! Fast det skulle ju vara jäkligt bra om jag inte fick några pengar... hmm.. får tänka lite på de där!

Nu ska jag hoppa in i duschen, känner mig som ett troll i håret och sedan ser det ut som om jag inte sovit på några veckor pga att jag är svart runt ögonen från marcaran. Men ni får ha en trevlig helg allesammans, för de ska jag ha!

Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0