Fredag..

skönt med fredag, ja! Har dock inga planer. Skulle egentligen åkit hem till Jenny men nej har ingen transport dit eller vad man ska säga. Så det blir en hemmakväll med Sofia, vi ska kolla på satc och käka chips och dipp. Gött såhär på en fredagskväll! Men först ska jag hem till mor lilla. Har inte varit där på ett tag, ska bli roligt att åka dit!! Sedan har jag inget mer planerat i helgen. Men jag får väl ta dagen som den kommer helt enkelt, skönt de också. Men på samma gång känner jag att jag vill göra något kul!

Förihelvete, måste packa och jävlar vad klockan runnit iväg. Nyss när jag kollade var den ju bara strax efter halv 5. Men får lägga på en rem, vi hörs senare eller imorgon! ta hand om er!

pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0