Fredag.

Fan vad skönt, nu är denna vecka också slut. Bara helgen kvar, och det kan inte bli så mycket bättre! Okej, jag ska iofs plugga en del idag, men vafan. Får jag bara det klart idag så har jag hela helgen på mig att göra ne massa saker. Eller massa och massa,  jag kan i alla flal njuta av helgen då..

Idag i skolan så var vi på lunchkonsert. Jag tror att det var typ jazztema för att dem sjung bara jazz. Men det var väl sådär. Vissa var bra och vissa var lite sämre, HAHA!
Annars har det varit rätt chill. Hade 3 lektioner som inte var så jobbiga. Ja tog 14.15-tåget hem och nu sitter jag här och ska snart fortsätta att skriva lite svenska som ska vara klar på tisdag. Sedan ska jag laga mat, chicken blire!

Nu måste jag börja, annars kommer jag aldrig att få något gjort, och det vore ju förjävligt tycker jag allt, men ta hand om er och ha en bra fredag!

pussi 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0