En tripp till affären.

Ya, det vart en bj. Jag tog min kära cykel och trampade till Sofia där vi tillsammans cyklade till Ica för att köpa BJ. Snart ska jag äta den, det ser jag fram emot!
Jag sitter nu i Sofias säng och väntar på att hon ska käka klart, jag är alldeles slut efter cykelturen. Jag brukar ju vanligtvis ta moppen till henne men det gjorde jag inte denna gång. Ville känna mig lite mer motionsvänlig och lite variation är ju inte fel så jag tog cykeln. Rätt skönt att cykla ändå, men burr vad kallt det är ute. Okej, det brukar vara kallare, så jag ska väl inte klaga så värst mycket!

Nu ska jag kika runt lite och snart hoppas jag att Sofia kommer upp med min BJ som står nere i hennes frys så att den inte ska smälta, sedan ska jag umgås med min lille Sofia som jag inte träffat på ganska många år (känns det som). Vi hörs senare kära läsare, haha!

pussi



skolan igendå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0