En liten chock.

Världens tråkigaste bok. Tjockaste också för den delen. Har knappt tagit mig igenom halva. Men jag är så illa tvungen, för att jag ska skriva om den sen. Blir ett jobbigt projekt. Men det ska nog gå bra ska ni se. Med min vilja så tar jag mig igenom det här

Är i alla fall hemma nu. Kom hem ganska nyligen. Runt 6 var jag hemma. Är ruskigt trött nu efter denna oerhört långa dag. Jag sitter här och försöker plugga fast min hjärna vill inte sammarbeta, den har redan gått och lagt sig tror jag. Får väl läsa litegranna sedan göra dem så kallade "Läsloggarna" lite vartefter jag läst i boken.
Kan inte pappa komma hem snart så att jag kan äta, jag håller på och hungrar ihjäl. Han sa att jag kunde vänta med att äta tills han kom hem från något möte, men det där mötet verkar ta en hel evighet, undra vad dem pratar om som är så viktigt!? Jaja, han kommer väl snart får vi väl hoppas...

Nu ska jag återgå till svenskaläxan som jag höll på med tidigare. Ska göra ett till försök med att få hjärnan att sammarbeta, för det här måste bli gjort förr eller senare. Alltid dessa svåra uppgifter på svenskan.

pussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0