baka baka baka

Hejhej, idag är det lördag, ny dag alltså! Idag ska jag och mamma baka lussebullar, deni. Jag lyckades övertala henne, hehe! Sen får vi se vad jag gör. Kanske bara ta de lungt, träffar Sofia. Vi får helt enkelt se. Trött som ett as är jag i alla fall.

Måste bara berätta också att jag är grymt sugen på chips så det lutar åt att jag snart går och köper mig en påse, fast det är inte bra för ekonomin. Nåja, får tänka över saken...

Det här inlägget vart grymt kort och tråkigt. Haha, vet inte varför jag skrev det. jaja, ha de bra!

Martina


Kommentarer
Postat av: Petraa

Nu blev jag också sugen på lusseebullar :O ska nog säga till morsan att vi ska baka :P haha



och förresten :



Hälsa din mamma :D hahaha

2008-11-29 @ 22:30:49
URL: http://petrakartal.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0