äpple är gott.

Yes, det gillar vi. Äpplen är riktigt gott, har ätit 3½ stycken äpplen idag, det är oväsenligt för er att veta men nu skrev jag det ändå, i brist på någonting att skriva. Jag är i alla fall hemma nu och är förjävla trött. Jag har duschat, det var skönt, så nu är jag redo för sängen. Men först ska jag läsa lite i min bok; "en liten shock", måste måste läsa ut den boken denna vecka. Det är ett krav. För nästa vecka ska vi vara klara med en bokuppgift, men det ska vi nog ordna, har ändå inte så mycket för mig denna vecka. Dock ingen brådska med uppgiften, men vill i alla fall läsa ut boken. Rätt dryg bok, får väl gå ändå!

Long day tomorrow, gonna sleep.. Godnatt och ta hand om er!

pussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0