yäyä, äntligen klar!

Yesbox, nu är jag äntligen klar med mitt branscharbete om hårtorken. Jag är otroligt glad för de, för det har varit så jädrans tråkigt tycker jag. Men nu är det över. Nu ska jag bara lämna in arbetet och redovisa de muntligt inför klasen, ja vad kul. :) NOT. Jag tycker inte om att stå och redovisa för publik, men men vad gör man liksom? Man får lida för stunden, någon gång måste man faktiskt lära sig.
Nu är det bara att börja plugga till Flretagsekonomiprovet Kurs A, sen är det helt slut. Jag ser verkligen fram emot tirsdag eftermiddag då det inte är några läxor eller prov på nästan 3 hela månader.

Nu ska jag bara ta det lungt, ska umgås med en kompis senare tror jag. Det behövs idag! I morgon åker jag till Västerås för att plugga med en polare. Nu ska jag kila iväg, farmor sitter här bredvid mig. Måste bara medge att hon är 83år och har åkit med mig bakpå min moppe i sommras då hon var 82, mycket modigt tycker jag. Dessutom tyckte hon det var grymt kul också. Hörs senare alla läsare. Sköt om er!

PUSSS/ Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0