Usch vad det krånglar.

det här internet krånglar hela tiden, jag är ledsen men blev faktiskt inget mer bloggande igår pga internetkrånglandet. Men nu är jag här igen.
Vad har ni för er en kväll som denna?:D
Själv sitter jag här och är sjukt sugen på chips, det bara vattnas i munnen på mig. Men det är för långt för att Martina ska orka cykla ner, i alla fall när man är så trött som jag är nu, haha.
Plugget flyter på bra, och det är inte alls mycket kvar. En inlämning och ett prov nästa vecka, sen är det snart slut. Ja, ett sommarlov säger man ju deffenetifft inte nej till:D
Plugget idag gick fort, slutade halv 4, hade utvecklingssamtal då haha det gick jättebra! Jag trode det skulle vara värre än vad det var, men nej det var inte så farligt.

Jag ska nog ändå gå ner och köpa dem där chipsen, måste ha något att tugga på medans jag sitter här vid datorn och skriver. Men denna gång ska jag uppdatera, det lovar jag er. Ha en underbar kväll.

PUSSS/Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0