trött jao..

hello, sitter här framför datorn och skriver blogg. det känns bra att vara här. Jag är så trött så de känns helt onödigt att jag sitter här för jag gör ändå inget speciellt, eller jo. Jag ville vänta med att skriva blogg till rätt tillfälle kom. HAHA! nejdå.
Trots att klockan bara är 02.45 så börjar det att ljusna ute, det är otroligt men sant, hehe!
Imorgon är det lördag, då ska jag inte göra ett smack, det ända jag ska göra är att sitta hemma och plugga, de är faktiskt de ända. Jag vill inte göra något annat heller, vill bara vara hemma och chilla och ta det lungt. Det tycker jag låter som en väldigt bra idé:) Vi ska grilla imorgon också, MUMS!, finns inget bättre på sommaren!!

Nu fick jag otroligt ont i min handled, det liksom värker i den. Så jag tror att jag måste sova nu. Har skrivit för mycket på datorn idag. HAHA! :D eller så är det väl skolan som tar kål på en. Kanske kanske inte.
Men ni får sova så gott, för det ska jag göra i alla fall. Ha en bra natt alla söta läsare!

PUSSS/Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0