tiiiisdaaag

nu har jag testat lite kläder, lite shorts och tröjor och klänningar. Måste köpa nytt känner jag. Det får bli på fredag eller på måndag. Jag ska ju åka till London den 2 maj också:D det blir nog lite shopping där också, eller mycket, det visar sig...
Börjar 1 imorgon också konstigt nog, haha. Det är alltid så att det är jättemånga lektioner som är inställda veckan före sommarlovet börjar eller så är det så att lektionerna man går på är jävligt slappa, men det är så det ska vara. HAHA.
Jag hoppas att det blir lika skönt väder som det varit idag i morgon, fyfasiken vad man lever livet så. :D jaja. Nu ska jag kolla lite på t och fortsätta att kolla kläder, vi hörs kanske senare alla söta rara små bloggare. Sköt om er och ha en trevlig kväll!

PUSS/ Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0