sunny days..

ja nu har dem soliga dagarna återvänt, så himla skönt tycker jag. Nu är det verkligen sommar och jag hoppas att det kommer vara såhär bra väder en längre tid nu. Det är faktiskt bara en vecka som återstår i skolan nu, iiihhh!! Längtar tills sommarlovet börjar, har sett fram emot det så länge.

Nu sitter jag i alla fall hos en polare, mohiba. Vi har vart på stan hela dagen, skönt, måste njuta av tiden då det är soligt och fint väder. Hängde i alla fall med henne till hennes jobb sen, max. det var trevligt, fanns inte så mycket att göra men hade inget bättre för mig faktiskt. Är riktigt trött.
Det var grymt skönt med sovmorgon idag har dock inte lika lång sovmorgon imorgon som vi har haft igår och idag, det är ju lite synd, tycker att man ska ha sådanna lyxdagar för jämnan ;) Men sån tur har man ju inte. I morgon är det torsdag börjar 10 för att vi inte har någon information och layout, lite sovmorgon i alla fall. Nej nu ska jag kila, har saker jag måste fixa. Men vi hörs imorgon bloggen, och sköt om er alla söta och underbara läsare, you go!

So long Fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0