stressigt och alltihopp på samma gång

usch, jag känner mig verkligen stressad, det känner som jag lovar alla att göra något. Först frågar den första om man ska göra något då säger jag såklart ja om jag inte har något annat för mig, sen frågar en annan och då har jag glömt bort att den första redan har frågat så då säger jag ja till den också, usch. Jag är sämst på att planera säger jag bara, kaos!!! Vad ska man göra lixom? Jag känner bara för att lägga mig i sängen och sova i 1000 år, SKÖÖÖNT, agree? YES. Jag är helt trött och slut i kroppen..  Okej, jag ska inte bara klaga på mina dåliga sidor jag har faktiskt bra sidor också, fats just nu kommer jag inte på något, det är nog därför jag tänkt så mycket på mina dåliga sidor. JAJA, man har sådanna dagar också, det blir bra :) HIHI.

I dag hade jag planerat att chilla hemma, för att sedan dra till västerås, men jag vet inte vart jag har lagt mitt tågkort :S slarvigt av mig! jag vill verkligen in till stan, men kanske i morgon.:P jag är sjukt sugen på att grilla kyckling och äta typ potatisklyftor eller potatissallad, sallad och bearnaisesås, MUMMMMMMMMS! det skulle sitta fins jut nuk, men vi får se vad pappa lagar i ordning för got mat sen, han är ju lixom min mästerkock här i huset, sån tur är! Hur skulle jag annars klara mig?!?

I morgon är det lördag, vad ska man hittga på då tro?! jag har blivit en brud som hela tiden måste göra saker, jag måste hålla mig sysselsatt vad jag än gör. Jag hade tänk att chilla hela eftermiddagen och kvällen i går, men tror ni att det vart så eller? nej, knappast. Helt sjukt ju..Måste bli ändring på de nu, kan inte hålla på såhär :P Det känns inte bra på något sätt, nej jag skojjar med er, något jag gör väldigt ofta känns det som. Dem som könner mig rätt vet hur jag är. Mina vänner mina vänner, jag uppdaterar senare:) Om jag gör något i kväll ska jag komma hem på kvällen idag. Jag lovar det!! Ha en fortsatt trevlig fredag!

Puss Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0