söndag/trött!!

det är söndag i dag och i morgon är det skola i gen, Åh, tråkmåndag vill jag tillägga. Jaja. Hann inte skriva något i går pga att jag gjorde en massa annat i stället. Men nu ska jag skriva.

I går åkte jag till Västerås för att träffa Mohiba, det var trevligt! Jag åkte med halv 8 tåget, när jag kom in till stan så möte jag upp hon på stan där hon satt och fikade med några kompisar. Sen drog vi och kollade vilka filmer som gick på bio för att vi bestämde oss för att vi ville kolla på bio dårå. Det blev till slut Doomsday..
Vi åkte hem till Mohiba där hon skulle byta om och göra sig i ordning, medans Roa som också var med och Mohiba gjorde sig i ordning så gick jag ut och promenerade med henens mamma, det var ett väldigt skönt väder, jag älskar skogslukten speciellt...
Ja i alla fall, när vi kom hem från promenaden så gjorde jag i ordning mig också litegranna, sen gick vi i väg till bussen och åkte ner till stan, bion började 21.30 så vi kom ner perfekt till ungefär 21.10. Vi fick bra sittplatser. Vi som kollade på bion var jag, mohiba, johanna och en tjej som heter Roa. Sen åkte jag, Mohiba pch Roa med bussen mot gryta och Johanna gick hem. När vi kom hem så gjorde vi faktiskt inte så mycket, vi gick och sov för att Mohiba skulle upp tidigt att arbeta dagen därpå, vi kom hem vid 12 och kom inte i säng fören . Stackars Mohiba, inte många timmars sömn för hennes del.. buhuuu! :(
I alla fall, medans mohiba jobbade mellan 08.00-16.30 så var jag hemma hos henne och umgicks med hennes mamma, haha det låter knäppt med grymt skoj faktiskt, HAHA! skönaste familjen är dom.
Mohiba kom hem vid 5 då pluggade vi de sista till i morgon. Skönt att ha de gjort. Jag tog tåget hem klockan kvart över 8 och nu är jag hemma, jag är väldigt trött. Jag vill sova!!! Hoppas att ni alla har haft en toppenhelg, för de har jag haft, dock har jag inte varit hemma så mycket men men. Ha en bra kväll!

Puss Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0