snabba dagar!!

det är redag onsdag och snart är det fredag, veckan har gått så himla fort känns det som. Men än är den inte slut.
Jag kom nyss hem från skolan, slutade 14.20 idag det var skönt för jag har en del att plugga, fast nu är engelskan inlämnad och klar i alla fall och det är ju tur.

Denna dag har faktiskt gått ovanligt snabbt i jämförelse med hur otroligt långsamt den brukar gå. Skulle också gå till skolsyster idag, men när jag kommer dit visar det sig att hon inte är där. Jag hade tid klockan 14.10 men så stod det på hennes dörr att hon var på teater och att hon skulle komma tillbaka klockan 14.40 fast vi hade bokat tid och allt, knäppt! Hon måste väl åt minstonde skrivit upp det.. jaja det var inte hela världen det komemr nya chanser. Hähä..

Vad ska ni hitta på för något idag? ;D

Nu ska jag ta mig något att äta, sen ska jag börja att plugga sen får vi se vart de slutar någonstans, säkert i telefonen eller någon annanstans. Jag uppdaterar säkert senare raringar..




PUSSSSSS Martinaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0